Ένας Σημαδιακός Θάνατος
Image: Αλέξανδρος-Αντρέας Γρηγορόπουλος
Νεκρός νεαρός 15 χρονών, μετά από πυροβολισμό που δέχτηκε από αστυνομικό λίγο μετά τις 9 το βράδυ 6 Δεκεμβίου 2008, στα Εξάρχεια.
Δημοσίευση: 07-12-2008 20:49 από Ομάδα TV Χωρίς Σύνορα - Ομάδα TVXS www.tvxs.gr/v1087
Η δολοφονία του 15χρονου νεαρού Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, το κίνημα των αναρχικών, η αστυνομία, τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, συνθέτουν το γενικευμένο πρόβλημα μιας κοινωνίας στα όρια της εξέγερσης.
Μόλις πέντε λεπτά πριν συναντήσει τη σφαίρα που σταμάτησε βίαια το νήμα της σύντομης ζωής και ενώ ο νεαρός Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος, βρισκόταν στο δρόμο, με φίλους που είχαν παρόμοιες κοινωνικές απόψεις, μάλλον δεν είχε την ευκαιρία να αναλογιστεί, αν θα ήταν πρόθυμος να θυσιάσει τη ζωή του γι αυτές τις απόψεις του. Αλλά τα γεγονότα, έτσι όπως εξελίχτηκαν και έτσι όπως πιθανόν δεν θα τα μάθουμε ποτέ, δεν του άφησαν κανένα περιθώριο περισυλλογής. Το καθαρό πρόσωπό του έτσι όπως εμφανίστηκε στο διαδίκτυο στις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν λίγη ώρα μετά το θάνατό του δείχνουν έναν μάλλον καλοπροαίρετο νεαρό.
Οι συνθήκες της ζωής του δεν μας βοηθάνε στο να κατανοήσουμε, αν πίσω από αυτό το χαμογελαστό νεανικό πρόσωπο κρυβόταν συσσωρευμένη οργή. Από μάλλον εύπορη οικογένεια, μια και η μητέρα του διατηρεί κατάστημα κοσμημάτων στην οδό Βουκουρεστίου, ενώ ο πατέρας του είναι διευθυντής υποκαταστήματος Τράπεζας, ενώ ο ίδιος φοιτούσε σε ιδιωτικό σχολείο των Βορείων Προαστίων, ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος, δεν συγκέντρωνε εκείνα τα «τυπικά» προσόντα, που θα έκαναν έναν παρόμοιο νεαρό της ηλικίας του να ακολουθήσει την ιδεολογία της αναρχίας, που υποτίθεται πως ακολουθούν οι νεαροί που συνηθίζουν να μαζεύονται στο λεγόμενο «άβατο» των Εξαρχείων. Το μόνο τραύμα της ζωής του θα μπορούσε να ήταν ψυχολογικής φύσης, από τον χωρισμό των γονιών του. Το κανονικό θα ήταν οι συνθήκες του οικονομικού και κοινωνικού του περιβάλλοντος, να τον οδηγούσαν στο Κεφαλάρι, ή σε άλλες πλατείες των Βορείων Προαστίων, σε τζιπ ή σε μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, αλλά όχι στην αναρχία. ΄Ετσι δεν θα μάθουμε ποτέ τους αληθινούς λόγους που τον οδήγησαν εκείνη τη μοιραία βραδιά, στα Εξάρχεια και στη ακόμη πιο μοιραία συνάντηση με το θάνατο. Όπως δεν θα μάθουμε ποτέ και τις συνθήκες που οδήγησαν τον 37χρονο ειδικό φρουρό και πατέρα τριών παιδιών, να τραβήξει τη σκανδάλη που εκτόξευσε τη μοιραία σφαίρα προς την καρδιά του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Οι ανακρίσεις και οι δίκες δεν θα μπορέσουν ποτέ να φτάσουν, στις συνθήκες της ψυχολογικής κορύφωσης που βρέθηκαν οι δυο τους όταν ήρθαν αντιμέτωποι. Εκείνο που κάνει κάποια εντύπωση σ’ αυτή τη συνάντηση είναι η κοινωνική αντιστροφή των ρόλων. ΄Ενας γόνος εύπορης οικογένειας, από τα Βόρεια Προάστια στη θέση του εντιεξουσιαστή και ένας μάλλον χαμηλόμισθος πατέρας τριών παιδιών, στο ρόλο του προστάτη του κατεστημένου. Κανονικά οι ρόλοι τους θα έπρεπε να είναι αντίστροφοι. Η πραγματικότητα όμως δεν αλλάζει. Ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος δεν θα γίνει ποτέ είκοσι ετών, δεν θα κάνει οικογένεια, δεν θα ζει στα Βόρεια Προάστια πια και δεν θα έχει την ευκαιρία να αναπολεί τις νεανικές τρέλες μαζί με τις παρέες του είτε των Βορείων Προαστίων είτε των Εξαρχείων. Από δω και πέρα θα είναι μόνος του στον τάφο του. Και ο 37χρονος φονιάς του, μάλλον δεν θα έχει την ευκαιρία να μεγαλώσει τα παιδιά του, όπως σκόπευε. Πιθανόν αν είχαν βρεθεί σε άλλες συνθήκες να είχαν γίνει και φίλοι. Πιθανόν αν είχαν μια δεύτερη ευκαιρία να έκαναν άλλες επιλογές. Αλλά δεν θα την έχουν. Μερικές φορές οι επιλογές μας είναι καθοριστικές.
Οι αναρχικοί, η αστυνομία και το κατεστημένο.
Ενα προφητικό ρεπορτάζ απο τον Στέλιο Κούλογλου
Παρακολουθηστε το -δυστυχώς- ιδιαίτερα επίκαιρο ΡΧΣ για την αστυνομική βία και αυθαιρεσία στη σύγχρονη Ελλάδα.
Αν και η φύση μου ρέπει προς την αναρχία, για να πω την αλήθεια ποτέ δεν κατάλαβα τη νοοτροπία των Ελλήνων αναρχικών των Εξαρχείων. Ούτε και της Βόρειας Ευρώπης γενικότερα. ΄Εχουν γίνει όλοι θύματα του γενικότερου εκφυλισμού της λεγόμενης «γηραιάς Ηπείρου». ΄Εχουν χάσει σε γενικές γραμμές το «τσαγανό», που είχαν παλιότερα οι αναρχικοί στην Ευρώπη, όταν δημιούργησαν και το αναρχικό κίνημα. Αντίθετα, ανεξάρτητα με το αν συμφωνώ ή όχι με τις απόψεις τους, καταλαβαίνω, δηλαδή σέβομαι, τους αναρχικούς της Λατινικής Αμερικής, του Ιράκ, ακόμη και των ΗΠΑ. Στη Λατινική Αμερική, όσοι θεωρούν τους εαυτούς τους αναρχικούς και θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα- καλώς ή κακώς- παίρνουν τα βουνά με ένα ντουφέκι. Η πρόθεσή τους είναι να σκοτώσουν όσους θεωρούν ταξικούς εχθρούς τους, αναλαμβάνοντας και τον κίνδυνο να σκοτωθούν οι ίδιοι. Στο Ιράκ ζώνονται βόμβες και αυτοκτονούν με όσους θεωρούν εχθρούς τους. Στις ΗΠΑ φτιάχνουν συμμορίες και σκοτώνουν ο ένας τον άλλον και όποιον βρεθεί στο δρόμο τους. Από όλους αυτούς πολλοί λίγοι φτάνουν στην ηλικία των είκοσι ετών και ακόμα λιγότεροι στην ηλικία των τριάντα ετών.
Στην Ελλάδα έχουμε τους «αναρχικούς του φραπέ». Σπάνε τις βιτρίνες άσχετων καταστηματαρχών, που συνήθως με το ζόρι τα βγάζουν πέρα, καίνε και κανένα αυτοκίνητο, κάνουν δηλαδή αυτό που οι «παλιότεροι» ονόμαζαν «το νηπιαγωγείο της επαναστατικής δράσης» και μετά τέρμα. ΄Αλλοι γυρίζουν στα βόρεια, άλλοι στα νότια και άλλοι στα δυτικά προάστια. Οι απώλειες μετριούνται σε κανένα σκισμένο καλσόν, άντε και σε κανένα καρούμπαλο, για το οποίο ολοφύρονται μαζί με τις πολιτικές ηγεσίες που τους υποστηρίζουν. Αναρχικοί που υποστηρίζονται από πολιτικές ηγεσίες. Από εκεί καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται.
Το αναρχικό κίνημα των Εξαρχείων ξεκίνησε αμέσως μετά την πτώση της χούντας. Οι ιδεολογικοί καθοδηγητές εκείνης της εποχής, είχαν, ή νόμιζαν πως είχαν, αγαθές προθέσεις. Σκοπός τους εκείνη την εποχή ήταν να ανατρέψουν το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο, που είχε δημιουργηθεί στην περίοδο της χούντας και στην περίοδο από το τέλος του εμφυλίου μέχρι την χούντα. Αυτό το κατάφεραν. Αλλά επειδή εν τω μεταξύ είχαν καταλάβει και καίριες πολιτικές θέσεις η ανατροπή επέφερε και ανταλλάγματα.
Οι περισσότεροι έχουν τώρα μεγάλες περιουσίες και
βίλες στα Βόρεια Προάστια, ενώ ο σημαντικότερος από αυτούς, που διατηρεί και χαμηλό προφίλ έχει ένα τραπεζικό λογαριασμό που φτάνει από δω μέχρι τα νησιά Κέϊμαν. ΄Ετσι εκφυλισμένο όπως έγινε και παραμένει το αναρχικό κίνημα των Εξαρχείων, παραμένει ακόμη χρήσιμο, όποτε είναι αναγκαία η αλλαγή της πολιτικής ατζέντας. Η επαναστατική δράση περιορίζεται στον πετροπόλεμο από απόσταση με τα ματ, ώστε να αποφεύγονται και τα καρούμπαλα. Πως θα εμφανιστούμε στην καφετέρια με καρούμπαλα. Το ότι τα βάζουν με τους αστυνομικούς είναι μια άλλη θλιβερή παράμετρος αυτής της ολοκληρωτικά θλιβερής ιστορίας. Κατά τη γνώμη τους οι μεροκαματιάρηδες αστυνομικοί, είναι το κατεστημένο. Προφανώς δεν καταλαβαίνουν ότι οι καθοδηγητές τους, που μισθοδοτούνται από το «αόρατο» ελληνικό κατεστημένο, δημιουργούν αυτό το ανύπαρκτο ντέρμπυ των «αιωνίων» για να μην έρθει η μπάλα στο δικό τους γήπεδο. Εκεί δηλαδή που βρίσκεται η αληθινή εξουσία. Και για την ώρα οι αναρχικοί των Εξαρχείων απέναντι σ’ αυτό το κατεστημένο, στο αληθινό κατεστημένο στέκονται σούζα.
Μια ατυχής συγκυρία
Ξημερώματα Κυριακής στο κέντρο της Αθήνας
Παρακολουθήστε πλάνα του Γιάννη Μυρωνίδη, από τη χθεσινή διαδήλωση (06 Δεκεμβρίου 2008).
Αυτοί που εμπνεύστηκαν και τις τωρινές κινητοποιήσεις δεν είχαν «κακό» σκοπό. Ήθελαν απλώς να αλλάξουν την «ατζέντα». Ο φόνος του νεαρού Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου ήταν ένα ατύχημα που στέρησε τη ζωή ενός ανυποψίαστου πιτσιρικά. Αλλά πολλές φορές η ιστορία γράφεται με ατυχήματα. Κανείς δεν υπολόγιζε, ότι η σπίθα αυτής της δολοφονίας θα έπεφτε σε αχυρώνα. Γιατί αυτή τη στιγμή η κοινωνική κατάσταση κρύβει απίστευτες πιθανές εκπλήξεις. Με δυο εκατομμύρια πολίτες αυτής της χώρας να ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας και ο αριθμός τους να αυξάνεται καθημερινά το μίγμα έχει γίνει εκρηκτικό. Οι ταραχές που ακολούθησαν το φόνο του Γρηγορόπουλου σε όλη την Ελλάδα, φεύγει από τα όρια των Εξαρχείων και δείχνει ότι η συσσωρευμένη οργή, από τη δράση της κλεπτομανούς εξουσίας, σε συνδυασμό με τα οικονομικά προβλήματα της μεγάλης μάζας, μπορεί να ξεσπάσει ανά πάσα στιγμή. Πολύ πιθανόν η εορταστική περίοδος που πλησιάζει, να φέρει μια ύφεση στην έκρηξη που σιγοβράζει. Μετά τις γιορτές όμως, το Γενάρη και το Φλεβάρη, όταν η κρίση θα πέσει πάνω σε δίκαιους και άδικους, κανείς δεν μπορεί να πει ότι είναι σε θέση να προβλέψει τις εξελίξεις. Και τότε , υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, οι συνθήκες να δημιουργήσουν αληθινούς αναρχικούς. Κανένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να εύχεται τέτοιες εξελίξεις. Αλλά η ζωή δεν ακολουθεί την ανθρώπινη λογική…
Title of block #2
arg(1)=163
arg(2)=
Τελευταία άρθρα στα blogs
- Nicholas Kirkwood Fall/Winter 2011-12
- Το ημερολόγιο μιας έφηβης
- Smell Me! Αρώματα Χειμώνας 2011-2012
- Τεχνόπολις και Λευκός Πύργος "ντύνονται" στα...ροζ!
- George Clooney...ο καρδιοκατακτητής!
- Η έκθεση φωτογραφίας του Antonio Banderas στην Αθήνα!
- H Beyonce είναι τελικά έγκυος?
- Μια superstar και ένα Fiat 500...!!
- Dukas@Paris
- Ο Μύθος του Οσάμα Μπιν Λάντεν
.
Τελευταία σχόλια στο KLIK
- 1 of 361
- ››


1995-2010 
Σχόλια
Ελαφρώς μονόπαντη βρισκω την αντίληψή σας για όσα συνεβησαν.
Πρώτα απ' όλα, δεν υπάρχει καμία απόδειξη, ή έστω ένδειξη (εκτός αν θεωρείτε αυτονόητο ότι όποιος πίνει καφέ στα Εξαρχεια είναι αντεξουσιαστής), για το ότι ο νεαρός ήταν αναρχικός, φίλος αναρχικών, ή φιλικά προσκείμενος προς τους αναρχικούς. Πιθανολογείται ότι απλώς ΕΠΙΝΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΟΥ εκεί με τους φίλους του. Εσείς, δηλαδή, τι θα λέτε αύριο-μεθαύριο στο παιδί σας: Μην φεύγεις από την Εκάλη, διότι μπορεί να σε πυροβολήσουν; Έχει λογική αυτό;
Δεύτερον, αποκαλείτε το συμβάν ατύχημα και μάλιστα τονισμένο με έντονα γράμματα. Σοβαρά το πιστεύετε αυτό; Ατύχημα είναι μία πράξη που δεν εμπεριέχει πρόθεση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Για την ακρίβεια, είναι εντελώς αντίθετα. Πρόθεση σαφως υπήρχε, απλώς απομένει να δούμε πόσο δολοφονική ήταν. Για την ασυδοσία της εξουσίας δεν ευθύνεται μόνο η απρόσωπη κρίση, ή η γενικότερη φτώχεια. Οι ευθύνες πρέπει και να προσωποποιούνται. Φταίει ο συγκεκριμένος αστυφύλακας. Φταίνε οι προϊστάμενοί του που δεν διέγνωσαν εγκαίρως την ροπή του προς την άσκηση βίας, φταίνε εκείνοι που τον προσέλαβαν χωρίς να διασφαλίσουν ότι δεν θα φλιπάρει ποτέ, φταίνε οι πολιτικοί του προϊστάμενοι που πληρώνονται για να έχουν την ευθυνη του, φταίει ακόμα και ο Πρωθυπουργός της χώρας αυτής που επίσης πληρώνεται, όχι για να λυπάται με βλεμμα απλανες αλλά για να ελέγχει την ανεξέλεγκτη πλέον κατάσταση.
Όλοι αυτοί έχουν όνομα και επώνυμο, διεύθυνση και τηλέφωνο. Και πρέπει να ελεγχθούν αρμοδίως. Αυτό ζητάνε οι "αναρχικοί του φραπέ", κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ επαρκώς. Οι "αναρχικοί του φραπέ" που τελικά έχουν πολύ πιο αστική αντίληψη περί δικαιοσύνης από τις ελαφρώς "αμπστρέ" και πολύ βολικές αιτιάσεις της εκάστοτε εξουσίας.
Ειναι και μια λεπτομέρεια που δεν θα μάθουμε ποτε.Ο εν λογω ειδικος φρουρος ειτε πυροβολησε αποφασισμένος για να σκοτώσει (shoot to kill),ειτε απλα δεν ηξερε να χειρίζεται χειρουργικα-επαγγελματικα το οπλο του. Αν το οπλο ηταν Magnum,σιγουρα δεν του το εδωσε η υπηρεσία αλλα το αγόρασε οπως κι αλλοι πολλοι συνάδελφοι του μονος του.Τα οπλα που χορηγει η υπηρεσια ειναι συνηθως για τα πανηγυρια η μουσειακα κομμάτια του προηγουμενου αιωνα.Το αποτέλεσμα αυτης της ΑΣΥΔΟΤΗΣ ελευθερης επιλογης οπλων χωρις ομαδικη εκπαιδευτικη διαδικασία και αρκετη προπόνηση στα σκοπευτήρια (κι αν..... με χιλιάδες σφαιρες που κοστιζουν ομως),εχει αμολήσει κυριολεκτικα ασχετους οπλοφορουντες αστυνομικους στους δρόμους με λιγες ως ελάχιστες πραγματικες δυνατότητες χειρισμου των οπλων που αγόρασαν.Νομίζω πως απαιτειται αμεσα η ΠΡΑΚΤΙΚΗ επανεξέταση και εκπαίδευση ολων αυτων που κυκλοφορουν με αγορασμένα Walther, Glock, Magnum.Αν κατα την γνώμη των "αρμοδίων" δεν ισχυει η ελλειψη πρακτικης και "γνώσης" με τα συγκεκριμένα οπλα, τότε ισχυει το "shoot to kill".Να προσέχουμε λοιπον, ουτως η αλλεως.Ειτε κυκλοφορουν και πυροβολουν τρελλοι αστυνομικοι-δολοφόνοι η ασχετοι με τα οπλα. Πάντως μια μερα μεγάλης ντροπης για την κατάντια της κοινωνίας μας.................
Η Ελληνική Δημοκρατία στο Απόσπασμα-Ιστορία μιας Σφαίρας
Επειδη κυκλοφορουν Αγριες και Εξοστρακισμενες Σφαιρες στην πόλη, (δικην ανοιγματος Αμερικανικου μπιλαρδου ), κι επειδη χάθηκε (?) ο ελεγχος (επρεπε) και καιγεται το «Δάσος», προτεινω να επαναφέρουμε ΜΕΤΑ ενα ξεχασμένο και μισητο εργαλειο της Δημοκρατιας , τον εξοστρακισμό των υπευθυνων.
Εξοστρακισμός ή Οστρακισμός ή ήταν μία διαδικασία ψηφοφορίας με την οποία αποφασιζόταν ελεύθερα, άνευ δίκης, η υποχρεωτική εξορία ή όχι ενός ατόμου που κρινόταν επικίνδυνο για την πόλη. Ο οστρακισμός εφαρμοζόταν στην αρχαία Αθήνα, από όπου τον πήραν και οι άλλες πόλεις με δημοκρατικό πολίτευμα.
Ο οστρακισμός γινόταν ως εξής: έφραζαν την Αγορά και δημιουργούσαν έτσι έναν περίβολο, που τον διαιρούσαν σε 10 τμήματα, με κοινή είσοδο. Σ'αυτά εισερχόταν κάθε πολίτης, ανάλογα με τη φυλή που ανήκε και άφηνε ένα όστρακο (θραύσμα πήλινου αγγείου), όπου είχε γράψει το όνομα του πολίτη του οποίου την εξορία επιθυμούσε. Για να εξοριστεί κάποιος έπρεπε το όνομά του να βρεθεί σε περισσότερα απο 6.000 όστρακα. Ο πολίτης που καταδικαζόταν είχε διορία δέκα ημερών για να τακτοποιήσει τις προσωπικές του υποθέσεις. Αρχικά, η εξορία διαρκούσε δέκα χρόνια αλλά αργότερα μειώθηκε σε πέντε.
Ο οστρακισμός θεσπίστηκε αρχικά ως ένα μέσο προστασίας του δημοκρατικού πολιτεύματος. Αργότερα όμως,ο θεσμός αυτός έχασε βαθμιαία τη σημασία του, διότι χρησιμοποιήθηκε από τις διάφορες παρατάξεις σαν τρόπος απαλλαγής και εξόντωσης πολιτικών αντιπάλων.
Οι Αθηναίοι που είναι γνωστό ότι εξοστρακίστηκαν είναι οι ακόλουθοι (κατά χρονική σειρά):
* 487 π.Χ. − Ίππαρχος του Χάρμου, συγγενής του Πεισίστρατου
* 486 π.Χ. – Μεγακλής του Ιπποκράτη, ανιψιός του Κλεισθένη. Ο Μεγακλής εξοστρακίστηκε δύο φορες σύμφωνα με τον Λυσία.
* 485 π.Χ. — Καλλίξενος, ανιψιός του Κλεισθένη και αρχηγός των Αλκμαιωνιδών εκείνο το διάστημα (οι πληροφορίες για τον Καλλίξενο είναι αβέβαιες).
* 484 π.Χ. — Ξάνθιππος του Αρίφρονα, πατέρας του Περικλή
* 482 π.Χ. — Αριστείδης του Λυσιμάχου.
* 471 π.Χ. — Θεμιστοκλής του Νεοκλέους (το 471 π.Χ. ή νωρίτερα)
* 461 π.Χ. — Κίμων του Μιλτιάδη
* 460 π.Χ. — Αλκιβιάδης του Κλεινία, παππούς του Αλκιβιάδη του Πελοποννησιακού Πολέμου.
* 457 π.Χ. — Μένων του Μενεκλίδη (αβέβαιο)
* 442 π.Χ. — Θουκυδίδης του Μιλησία (δεν πρόκειται για τον ιστορικό Θουκυδίδη)
* Δεκαετία του 440 π.Χ. — Καλλίας του Διδύμου (αβέβαιο)
* Δεκαετία του 440 π.Χ. — Δάμων του Δαμονίδη (αβέβαιο)
* 416 π.Χ. — Υπέρβολος του Αντιφάνη
* 2008 μ.Χ.............................................................?
Αγαπητέ "αναγνώστη",
Σας ευχαριστώ κατ' αρχάς για τα σχόλιά σας. Θα παρακαλούσα αν είναι δυνατόν, όταν μου γράφετε να χρησιμοποιείτε ή το όνομά σας, ή κάποιο ψευδώνυμο, ώστε να ξέρω κάθε φορά με ποιόν μιλάω. Σε σχέση με τα σχόλιά σας. ΄Οπως θα είδατε ήμουν πολύ επιφυλακτικός, στη διατύπωση του κειμένου μου. ΄Εγραψα σχετικά, ότι ποτέ δεν θα μάθουμε τους λόγους που οδήγησαν τον άτυχο νεαρό Αλέξη Γρηγορόπουλο στα Εξάρχεια. Δεν ξέρω αν είχε πάει απλώς για καφέ με τους φίλους του, ή αν είχε ενταχθεί στην αναρχική ιδεολογία-πράγμα που θα ήταν δικαίωμά του- ούτε καν πως ενεπλάκη στο μοιοραίο περιστατικό που του στοίχισε τη ζωή του. Σε σχέση με τη λέξη "ατύχημα", για την οποία με κριτικάρετε, θα πρέπει να την εντάξετε στο σύνολο του κειμένου για να βγάλετε το σωστό συμπέρασμα. Εφ' όσον στο κείμενό μου χρησιμοποιώ τις λέξεις "δολοφονία", "φονιάς" κ.λ.π. δεν χρησιμοποιώ τη λέξη "ατύχημα" με την έννοια που μου αποδίδετε. Αυτό που θέλω να πω με τη λέξη "ατύχημα" είναι το ότι υποθέτω πως ο ειδικός φρουρός που διέπραξε το φόνο, υποθέτω πως δεν είχε πάρει κάποια συγκεκριμένη εντολή εκείνο το βράδυ "πήγαινε να σκοτώσεις κάποιο νεαρό στα Εξάρχεια". Υποθέτω πως κατά κάποιο τρόπο, έλαβαν χώρα πολλά "τυχαία" συμβάντα με κατάλήξη τη δολοφονία του νεαρού Αλέξη Γρηγορόπουλου. Σε σχέση με τους υπεύθυνους, για όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας, συμφωνώ ότι υπάρχουν υπεύθυνοι με ονοματεπώνυμο. Αν έπρεπε να τους αναφέρω όλους πιθανόν να χρειαζόμουν περισσότερες από πεντακόσιες σελίδες του Κλικ. Αν θέλετε να έχετε μια πληρέστερη εικόνα για τις απόψεις μου, μπορείτε να ανατρέξετε σε σχετικό άρθρο μου, πριν από δυο- τρια τεύχη του Κλικ, με τίτλο
"Η Εξέγερση", όπου λίγο πολύ προβλέπω, ότι θα γίνονταν αυτά που παρακολουθούμε αυτές τις μέρες και τις αιτίες τους. Δυστυχώς η πρόβλεψή μου είναι πως πιθανόν να παρακολουθήσουμε ακόμη χειρότερα, ιδίως μετά την Πρωτοχρονιά. Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή, είναι κάποια εκτόνωση σε ένα καζάνι που βράζει.
Άρης Τερζόπουλος
Λογικά δε θα έπρεπε να κλείσει η βουλή λόγω εθνικού πένθους τόσο για τη δολοφονία ενός παιδιού όσο και για την κατ' εξακολούθηση δολοφονία ενός λαού και μιας χώρας η οποία κάποτε συμβόλιζε κάτι για κάποιους;Είναι τόσο καραγκιόζηδες, τόσο εγκληματίες, τόσο φασίστες, που τολμούσαν σήμερα να συζητούν στη βουλή συζήτηση επερώτησης του ΛΑ.Ο.Σ (λέγε με "Στιγμή της Αλήθειας") αρμοδιότητας Υπ. Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης σχετικά με το δημογραφικό πρόβλημα;;;;;;;;ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;;;;Τραγική ειρωνία σε χώρα όπου άρχουν νεκρόφιλοι...Συγχαρητήρια και στις γνωστές φιναλίστ των καλλιστείων ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ, τους τρεις Αλέκους...Οι δύο από αυτές πιάσανε και καλές θέσεις σε κανάλια την ώρα αιχμής του δελτίου των οχτώ...Η μία, η Αλέξης, η προγονή της Παναγιωταρέα, στο Mega. Η άλλη, η κοινοβουλευτική του Συνασπισμού, στο Alter, και ο Αλέκος του Περισσού και στο ιδιόκτητο κανάλι του 902 και Live, σε συγκέντρωση...
CNN LIES ON THE MURDER OF GRIGOPOULOS:
THEY SUGGEST THAT HE ATTEMPTED TO THROUGH A FUEL BOMB AT THE POLICE!
..THE AWFUL TRUTH IS HE WAS UNARMED!
http://edition.cnn.com/2008/WORLD/europe/12/07/greece.riots/index.html
PLEASE MAKE THIS STORY KNOWN
Ναι ανώνυμε!!! Δυστυχώς "Ελληνικές Τραγωδίες" δεν γράφουμε μόνοι μας πλέον μετά τις Αρχαιοελληνικές Τραγωδίες των Μεγάλων Τραγικών μας Ποιητών (Αισχύλος, Σοφοκλής, Ευρυπίδης) αλλά και με ξενική, "Συμμαχική" "βοήθεια...
Δυστυχως δεν ειμαστε πια αυτο που ειμασταν καποτε. Οι τραγωδιες των Αθηναιων ειχαν συλλογικο και μαζικο λαικο ψυχοθεραπευτικο σκοπο. Η σημερινη κατάσταση δεν ειναι αρχαιοελληνικη τραγωδία. Ειναι ενα ατελειωτο χαλι που φυσιολογικα ηρθε σαν επιστέγασμα της τριαντακοετους νεοελληνικης πολιτικης ανεπάρκειας και κρατικης ανυπαρξιας. Κανενας τραγωδός δεν θα εμπαινε στον κόπο να γραψει κα περιγραψει αυτο το τρελλοκομειο που ονομάζεται Ελληνικο κρατος.Μπορουμε λοιπον να κλαιμε "κατα μονας" με τα χαλια μας, και να περιμενουμε τον απο "μηχανης θεο", αν μας λυπηθει καποιος ανημερωτος θεος....................Κατα τα αλλα τα συννεφα μαυριζουν κι αλλο,προμηνυοντας αγριες γιορτες-τουλαχιστον
Εγκληματίες αστυνομικοί, βάνδαλοι αντιεξουσιαστές, ανισσόροποι φασίστες, κλέφτες πολιτικόι, άθεοι παπάδες, επαίτες τραπεζίτες φέρανε τη χώρα ένα βήμα πριν το θάνατό της.
Και δεν θα είναι καθόλου σημαδιακός.........
H προδοσία του αστυνομικού προς το λειτούργημά του είναι ότι πιο καθημερινό συμβαίνει στην Ελλάδα.
Ο κύριος Σημίτης πρόδωσε τον αρχηγό ενός λαού,
ο κύριος Παπαντωνίου 2.000.000 μικρο-καταθέτες,οι δικηγόροι τύπου Κούγια το σύνταγμα,επιχειρηματίες το Μακεδονικό (σπάζοντας το εμπάργκο πετρελαίου),στρατιωτικοί την Εθνική ασφάλεια (μίζες ακόμα και για μία σφαίρα),ο Αλογοσκούφης την Εθνική (αγοράζοντας μια τούρκικη τράπεζα, όταν και ο πιο αισιόδοξος έδινε 50% στο να μπει η Τουρκία στη Ε.Ε.Προσωπικά δεν έδινα ούτε 0,001%),δημοσιογράφοι την αληθινή είδηση.............ο Ιούδας ήταν το λιγότερο ερασιτέχνης.Αυτός όμως τουλάχιστον αυτοκτόνησε !!!!!!!
Δεν καταλαβαίνω ολους αυτους τους "ειδικους αναλυτές" που παρελαυνουν απο τα τηλεπαράθυρα. Ο φόνος του Αλέξανδρου ειναι ενα ειδεχθές κοινωνικο εγκλημα και χτυπάει τον πυρήνα του κράτους μας.(Μήπως ΔΕΝ ειναι τυχαιο σαν γεγονος??).Αυτο ειναι ενα θεμα.Υπάρχει (?) η Δικαιοσυνη για τα περαιτερω.Αλλο θεμα οπως ειναι γνωστο σε ολους μας, ειναι οτι καθε κράτος προσφέρει η πρέπει να προσφέρει στους πολίτες του συγκεκριμένα αγαθα.Γι αυτο πληρωνουμε και φόρους. Για το κράτος μας, η ποιοτητα παροχης των αγαθων αυτων εχει ως εξης: Δημοσια Υγεια (εως ανυπαρκτη-βολευει τα φαληρημένα ταμεια να ψοφαμε σαν τα σκυλια στα χέρια του ΙΚΑ),Δημόσια Παιδεια (ανεπικαιρη, μη ανταγωνιστικη και απηρχαιωμένη-οταν και οσο "δουλευει") και Εθνικη Ασφάλεια (καθε χρονο και χειροτερα-λ.χ.ΣΗΜΕΡΑ ουτε βληματα για τα Leopard δεν υπάρχουν!!-μονο για παρελάσεις και πανηγύρια τα χρυσοπληρώσαμε). Επισης Δημόσια Ταξη για την προστασια των πολιτων "εντος" των συνόρων.Τα συνορα ειναι ανυπαρκτα πλεον.Εχουν μπουκαρει ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ κακομοιριασμένοι λαθρομεταναστες απο παντου. Χωρις ελπιδα.Χωρις Ταυτότητες.Χωρις ΑΦΜ. Οταν η πολιτικη ηγεσια του κράτους εχει εδω και χρόνια ευνουχήσει και διαλύσει (βασει σχεδιου?) την αστυνομία και το μισο ανθρωπινο δυναμικο της χρησιμοποιειται σαν υπηρετικο προσωπικο δικην Φιλιππινέζας, μεταφέρει τα ψωνια της κ.Υπουργου, φυλάει ΜΟΝΟΝ τα σπιτια της πλουτοκρατιας, κλπ κλπ, το μονο σιγουρο ειναι οτι η ΕΛΑΣ δεν εχει καμμια σοβαρη επιχειρησιακη δυνατότητα για να προστατευσει την ζωη η την περιουσια του ΑΠΛΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. Παρατηρηστε προσεκτικα εναν μεσο αστυνομο της ΕΛΑΣ. Ειναι ενας μιζερος και κακοπληρωμένος (ανηκει κι αυτος στην "γενια" των πρωτοδιοριζομενων με 800 ευρω και κατι - χωρις μπλοκάκι βέβαια) , κουβαλαει εξοπλισμο του 1938,οδηγαει ενα δηθεν περιπολικό-σαράβαλο ασπρο Citroen Xsara με διαλυμένα λάστιχα και αναρτήσεις, χρησιμοποιει telex προηγουμένων δεκαετιων!! κλπ κλπ. Τι περιμένουμε λοιπόν σε επίπεδο ποιοτητας παρεχομένων "αστυνομικων υπηρεσιων".Scotland Yard ? Metropolitan Police? NYDP? Πως να προστατευσουν οι πεινασμένοι και ψυχοπλακωμένοι τα μαγαζια και τους πολιτες. Εχει δημιουργηθει σιγα σιγα και μεθοδικα ενα πολυ κακο κλιμα ΕΝΑΝΤΙΟΝ της αστυνομίας.Τελικα η καταλυση της Δημόσιας Τάξης και ο καθημερινος ευτελισμος της εχει και τα αρνητικα της κυριοι σχεδιαστες.Καηκαν λοιπον 500 επιχειρησεις συνανθρωπων μας, καταστραφηκαν Δημοσια πραγματα εκατομμυρίων ευρω,διαλυθηκε η πολη.
Η απάντηση του κράτους μας : Βγηκαν o κ.Αλογοσκουφης και ο πολιτικος του προιστάμενος με τους κ.κ. Τραπεζιτας (28δις γαρ) να δωσουν δανεια στους καμμενους ΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ επιτόκιο!!! Οχι κυριοι.Να αποζημιωστε πληρως και συνολικα τους κατεστραμμενους.Ειχατε, αν πιστευετε οτι ειχατε βεβαια, την ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ υποχρεωση να προστατευσετε την περιουσια του λαου 100% κι οχι να τους τραβατε πεσκέσι στους κ.κ. Τραπεζιτας. Να βγει ο Αλογοσκουφης και να ανακαλέσει.Αν δεν το πράξει αμεσα,αυτο σημαίνει οτι ο καθε πολιτης πρεπει πλέον να αυτοπροστατευθει απο ολους και ειδικα το ανικανο κράτος που τους οδηγει σε δανεισμο μιας και δεν μπορεσε να κανει τιποτα αλλο!!!. Οσο για το ΤΕΜΠΕ ειναι μια βλακεια και μιση απλα διοτι δεν ειναι υλοποιησιμο σε πλειστες των περιπτωσεων και δεν βολευει και τους κ.κ.Τραπεζιτας. Κατι σαν το αληστου μνημης ΚΕΜΕΑ.Ποτε επιτέλους θα δουμε εναν ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΗΓΕΤΗ να δωσει λυση σε αυτες τις τρομερές και καταστροφικες δυσλειτουργιες της Ελληνικης Δημοκρατιας, την περιφημη επανιδρυση του κράτους μας? Μαλλον ποτέ, το συστημα παραβιαστηκε μεχρι το "κοκκαλο" οπως λεει κι ο σημερινος πρωθυπουργός. Ξεσκισαμε και ξευτιλησαμε τα πάντα μονοι μας.Η επόμενη μερα θα ειναι καμμενη γη για οποιον ποδηλάτη θα εχει αντερα να ανέβει στην Καρέκλα.Ας μην χαιρεται κανένας, ειδικα οι Ελληνοποιημένοι Αμερικανοι. Υπάρχει "συνωστισμος στην προβλητα", η Νεα "Σμυρνη" καιγεται, και ερχονται οι Τσετες του υπεραντλαντικου Κεμαλ. Πληρώνουμε αυτες τις μερες και θα πληρωσουμε ακομα πιο ακριβα και το βετο στα Σκοπια (κοιμαται το ΥΠΕΞ απο την εποχη του Τιτο,μονο βετο ξερει και μπορει), και τον αγωγο South stream, και τις προχθεσινες ερευνες για πετρέλαια των Κυπρίων. Βέβαια εδω λογω Ευρώπης δεν θα γινει της "Βαγδάτης" η του "Βελιγραδίου".Αλλη συνταγη.....................πιο λαιτ, με λιγοτερα λιπαρα.Αιδως Αργειοι...................
http://www.youtube.com/watch?v=iR__f88ijwE&feature=related
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ..................
Κατ’αρχην,λυπαμαι που χαθηκε ενα νεο παιδι.
Λυπαμαι, που η Πολιτεια σταθηκε ανικανη να το προστατευσει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ, και το αφησε στο ελεος των καιροσκοπων και τυχοδιωκτων Αναρχοαριστερων
που παριστανουν τους Δημοκραταρους! Αυτοι που αποκαλουν ολους τους αλλους Φασιστες, ξεχνωντας οτι απο οπου περασαν, προκαλεσαν χαλασμο αιματος και βιας.
Δεν δικαιουνται να μιλανε και να προσπαθουν ΜΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ, να κερδιζουν οπαδους για την σαπια ιδεολογια τους.Χωρις να σεβονται τον θανατο
του παιδιου,προσπαθουν να εκμεταλλευθουν την οργη του κοσμου προς κομματικο οφελος.
Φυσικα,ειναι γνωστο οτι οι κομμουνιστες ειναι στρατιωτες πιστοι στο Κομμα.
Καποιος εγραψε για μπλουζα που φοραγε ο μικρος και κοροιδευει την Βασιλισσα Ελισσαβετ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ,ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΟΤΙ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ;
Ενα ανθρωπος,δεν κρινεται απο την μπλουζα που φοραει, αλλα ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.Και να σκεφτουμε οτι διπλα του ΔΕΝ ειχε καποιον εμπειρο καθοδηγητη αλλα ενα ΦΡΙΚΤΟ
ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΡΑΤΟΣ-ΚΟΥΡΑΔΑ(ας με συγχωρησουν οι φιλοι για την εκφραση) που τον αφησε μονο του να ανακαλυψει την αληθινη οδο.Ισως,σε αυτη την φαση της
πορειας προς τον εσωτερικο εαυτο που ηταν μονος και προβληματισμενος,να φταινε και οι γονεις που πολλες φορες αρκουνται σε ενα πλουσιο χαρτζιλικι και μια
τυπικη ερωτηση περι της υγειας! Γονεις που μπορει να μας αγαπουν αλλα δεν εχουν τα εφοδια για να μας βοηθησουν σε αυτη την πορεια.
Παντως,η καλυτερη βοηθεια σε παιδια που ψαχνονται και δεν ειναι κακοτροπα,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ.
Θελω,με την ευκαιρια, να κανω μια επισημανση και να θυμαστε οτι ανηκω στην γενια του Γουντστοκ και του Μοντερευ:ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ και
ταυτοχρονα να εισαι ροκας η προοδευτικο ατομο.Δεν μπορεις να ακους JIMMY HENDRIX και JANIS JOPLIN και ταυτοχρονα να ανηκεις σε πολιτικα σχηματα που κινουνται
με βια και απαιτουν με την βια τον μετασχηματισμο της Κοινωνιας.
Που εκβιαστικα,με εμπρηστικες αφισσες,εμπρηστικα συνθηματα,επιθετικες πορειες και επιθεσεις σε αλλους συμπολιτες, να απαιτουν να αλλαξουν σκεψη!!!
Τι σχεση μπορει να εχει ο οπαδος του Σταλιν Η ο οπαδος του ακραιου Μαξ Στιρνερ,με τον ΡΑΒΙ ΣΑΝΓΚΑΡ και τους CANNED HEAT;
Πεφτει πολυ προπαγανδα,ζουμε σε πονηρους καιρους,ας φροντιζουν και οι γονεις να μιλανε με τα παιδια τους και να ενημερωνονται πανω στους προβληματισμους τους
ΑΛΛΟΙΩΣ,ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ.
Απο την αλλη,εχουμε εναν Αστυνομικο που μπορει και αυτος να ειχε αναλογη χειριση.
Ας μην ξεχναμε οτι το Κρατος τον εκπαιδευσε ως Πολεμικη Φονικη Μηχανη.Υπηρετησε την Πατριδα του ως Καταδρομεας,Πηρε δυο Σχολες Πολεμου και Ευφημον Μνεια
επειδη συνελαβε ενοπλους.
Αφου το Κρατος τον εκπαιδευσε ως δολοφονο και ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ,ΤΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!!!
Ας μην ξεχναμε οτι ο ανθρωπος αυτος διδαχτηκε να χειριζεται το μαχαιρι καλυτερα απ’οτι εμεις το τσουτσουνι μας!!!
Λεω οτι ειναι επικινδυνο να προκαλεις της τυχη σου οταν αντιμετωπιζεις τετοιο ατομο.Ειναι υποχρεωση του Πολιτη, να σεβεται τις Αρχες.Τελεια και παυλα.
Τι θα συνεβαινε αν αυτος ο νεαρος-βασει των οσων ακουσα στα ΜΜΕ-πεταγε ενα μπουκαλι νερο σε αστυφυλακα,στην Κουβα;
Τι θα συνεβαινε αν εβριζε οργανο του Νομου, στην “δημοκρατικη” Κινα;Θα τον ειχαν εξαφανισει με συνοπτικες διαδικασιες,οι γονεις του θα περναγαν δυσκολες
στιγμες και ΦΥΣΙΚΑ,η Ασφαλεια θα ειχε κανει το σπιτι ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΦΤΕΡΟ! Θα ειχε ανακριθει ακομη και ο σκυλος του!!!
Η τραγικη ειρωνεια,ειναι οτι οταν τους χρειαζομαστε, τους φωναζουμε σε καθε ευκαιρια να μας βοηθησουν.
Αυτο το ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ,της αρπαχτης και της κλεψιας-που να μην ξεχναμε το ψηφιζουμε εμεις ΚΑΙ ΑΡΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ-αφησε ερμαιο τους Ελληνοπαιδες στα χερια των
δηθεν προοδευτικων-που στην ουσια ειναι μηδενιστες-και τωρα βλεπουμε τα αποτελεσματα.
ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΒΑΡΕΛΙΟΥ…
Πιστευω ακραδαντα οτι ο Ειδικος Φρουρος “φορτωσε” αποτομα η οπως λεμε “τα πηρε στο κρανιο” και θελησε να αποδωσει δικαιοσυνη alla Επιθεωρητης Καλλαχαν!
Το συστημα- που λενε μερικοι οτι αυτο φταιει-το αποδεχθηκαμε εμεις,το φουντωσαμε εμεις,με την δικη μας ανοχη εγινε αυτο που εγινε.ΠΡΙΝ ΠΑΕΙ Ο ΦΡΟΥΡΟΣ ΣΤΗΝ
ΦΥΛΑΚΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ και ιδιαιτερως οι Κομμουνιστες.Αυτοι ειναι που διεβρωσαν το Αστικο συστημα και περιμενουν
να εισπραξουν τα οφελη.Σαν κομπρες,περιμενουν το θυμα να πεσει για να το καταβροχθισουν.
Περιμεναμε οτι επι Δημοκρατιας θα γνωριζαμε καλυτερες ημερες και δυστυχως βλεπουμε πολυ χειροτερες! Οι πραξεις των ΔΗΘΕΝ δημοκρατων,ειναι ο καλυτερος μαρτυρα
για το ποιον τους.Και οταν μιλαν οι πραξεις,τυφλα να’χουν τα λογια.Πολυ σωστα εθεσε ο Κουγιας το θεμα:ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑΓΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ!
Επρεπε να συμπληρωσει:Ειναι οι ηθικοι αυτουργοι της δολοφονιας.Οχι μονον αυτου του παιδιου αλλα και πολλων αλλων ακομα που δεν δολοφονουν με σφαιρες αλλα με
τις ιδεες τους.Και δεν δολοφονουν μονον τα παιδια ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
Και κατι ακομα,για να μην γινεστε “σκυλακια” στην υπηρεσια του ΣΥΡΙΖΑ:Ο μεγαλος FRANK ZAPPA και εξαιρετικος κιθαριστας- απο τους πιο βιρτουοζους που εχω
ακουσει και που εβαζε βομβες στο σχολειο του(!)-ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,του Πλατωνα και του Αριστοτελη.Και πρεπει να σας πω οταν καποτε
εξομολογηθηκε-αν θυμαμαι καλα, στο GUITAR PLAYER- οτι παντα ειχε αδυναμια στην Αρχαια Ελληνικη Γραμματεια!!!
Θελω να πω ακομα,οτι συχναζα στα Εξαρχεια οταν ημουν νεαρος και τρωγαμε σουβλακια στον Καβουρα! ΠΟΤΕ,δεν με πειραξε μπατσος.
Ακομα και οταν διαμαρτυρηθηκα οταν εισεβαλλαν στο μαγαζι και με εσπρωξε,δεν με αγγιξε με το γκλοπ.Μονον ενα,θα λεγαμε τροπον τινα, “βλαχοαγριεμενο” υφος,
που με “τσαλακωσε” οπτικα.
Μου ειναι ακαταλαβιστικο, ΠΩΣ ενας ανθρωπος πυροβολησε ΑΝΑΙΤΙΑ εναν 15χρονο…Δεν ημουν μπροστα στην σκηνη,δεν ξερω. Αλλα δεν ξεχνω την προκλητικη, ορισμενες
φορες, σταση των Ειδικων Φρουρων ουτε τους πυροβολισμους σε Μοτοσυκλεττιστες που δεν σταματησαν σε σημα!
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ χιλιαδες παιδια που σκοτωνονται στους Ελληνικους καροδρομους ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εκλαψε, ουτε εκανε καποια συγκεντρωση γι’αυτα.
Το ΚΛΙΚ,του κυριου Κωστοπουλου,δεν εχει το δικαιωμα να μιλαει για τον Α.Γρηγοροπουλο.Ειναι υπηρετης του ιδιου σαπιου συστηματος που σκοτωσε και τον Αλ.Γρηγοροπουλο και σκοτωνει και τα Ελληνοπουλα!Αν δεν τα σκοτωσει,θα τα οδηγησει στην αγκαλια του κου Βαλλιανατου,φιλου του κυριου Κωστοπουλου!!Σωστα,κυριε Κωστοπουλε;
ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ: ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ,ΕΙΣΤΕ ΦΟΒΕΡΟΣ,ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ.ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!
Ο Θεος να αναπαυσει την ψυχη του παιδιου.Φιλια σε ολους,πλην των ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ - 11/12/2008 at 1:06 π.μ
Αλλο Τερζοπουλος κι αλλο Κωστόπουλος. Εξ αλλου,ο Κωστοπουλος <ο υπηρετης του ιδιου σαπιου συστηματος> οπως λετε "απεχωρησε" απο το ΚΛΙΚ πολυ καιρο πριν, καταστρεφοντας και αδειαζοντας στην ουσια τον Τερζοπουλο, δημιουργωντας την δικη ΤΟΥ σκληρη αυτοκρατορια στα ΜΜΕ.(περιοδικα,ραδιοφωνα κλπ).Ειναι η υλοποιηση της θεωριας της ταχυδρομικης αμαξας που αλλαζει τα καταπονημένα με φρεσκα αλογα στα πανδοχεια-σταθμους της διαδρομης......... Μαλλον δεν ειστε καλα ενημερωμένος. Αλλο πραγμα ο Καισαρας κι αλλο ο Βρουτος του ΚΛΙΚ. Εξ αλλου,τωρα πια στην Ελλαδα οτι ειναι νομιμο δεν ειναι αναγκαστικα και ηθικο. Οσο για τον κ.Βαλλιανατο ειναι οπως αναφερετε φιλος του κ.Κωστοπουλου.Τις ερωτήσεις λοιπον, <αν ειναι σωστα η οχι>, <αγκαλιες κλπ> πρεπει να τις απευθυνετε στους κ.κ. Κωστοπουλο και Βαλλιανατο στον δικο τους χωρο στο διαδικτυο.
...GIVE SMALL POWER TO SMALL PEOPLE....
Εχετε δικαιο και με συγχωρειτε.Ειμαι πολυ φορτισμενος με ολα αυτα που συμβαινουν στην Χωρα.Επανω στην οργη μου,μπορει και να υπερβαλλω η να ξεχναω καποια πραγματα.Θα μου επιτρεψετε να προσθεσω ενα κειμενο που ειναι στο ιδιο γνωστο και "ακραιο" υφος.
Θα ξεκινησω απο τον Α.Κουγια:Ειπε κατι που με αγγιξε: ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑΓΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ!! Το κινητρο του,μπορει να μην ειναι αγνο...
Αυτο,ομως,που ειπε εμπεριεχει μια μεγαλη δοση αληθειας.Και θελει μεγαλα ουμπαλα ΣΤΗΝ ΒΡΩΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ, για να πεις τετοια αληθεια,δημοσιως.
Ωστοσο και οι Αναρχικοι,την ιδια ιδεα ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ, εχουν!
Να δωσουμε κι ενα παραδειγμα για να μην μπορουν μερικοι,ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΘΩΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ:
Ο κος Παπουλιας,ο Ανωτατος Αρχων της Χωρας,οφειλε να διαταξει την προστασια της Εθνικης Βιβλιοθηκης ακομη και με την χρηση οπλων.
Μεσα εκει φυλασσονται δεκαδες συγγραμματα ιστορικης αξιας και Απομνημονευματα της ζωντανης μας Ιστοριας,της Πολιτιστικης μας παραδοσης.Αν δεν καηκε η Εθνικη
Βιβλιοθηκη,οφειλεται στο φιλοτιμο των παιδιων και την διαθεση τους.
Η αθλιοτητα και η ασεβεια που επεδειχθη προς τον Πολιτισμο, την Ιστορια και την περιουσια του Ελληνικου Λαου, μετατρεποντας την Βιβλιοθηκη της Νομικης- με τα δεκαδες
σπανια συγγραμματα-σε αποκαϊδια, ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥ Καθηγητικου Κατεστημενου και την αδιαφορια του ευλαβους(!)
Προεδρου,με τις βαθειες(sic!) υποκλισεις προς την Ελληνικη Σημαια.
ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΚΙΑ, ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ
στους καροδρομους της Ελληνικης Επικρατειας.Δεν ειδα καμμια πορεια και κανενα καψιμο που δεν υπαρχει μια ΠΙΣΤΑ αγωνων -οπως γινεται σε ολες τις πολιτισμενες χωρες-να παει ο
νεαρουλης και ο μπαρμπας με το R1 να ξεδωσει και να δοκιμασει την μηχανη του.
Ειπα σε καποιον "εκρηκτικο "Αναρχικο": ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ,εισαστε η μεγαλη πληγη και ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ του Ελληνικου Εθνους και δεν αφηνετε τιποτα να ανθισει.
Με λυσσα και μανια,επιδιωκετε την καταστροφη της Αστικης Ταξης και της Κοινοβουλευτικης Δημοκρατιας.Πολλοι απο εσας,εισαστε μελη της Ακροαριστερας και Κομμουνιστικων κομματων και δεν εισαστε ΚΑΝ Αναρχικοι. Δεν εχω δει Αναρχικους να στηριζονται στην υποστηριξη κομματων που βρισκονται μεσα στο Κοινοβουλιο!!!
Εσεις προκαλειτε και κανετε το καλεσμα και την υποδοχη σε Δικτατοριες ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ και ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ.
Η βασικη σας επιδιωξη ειναι η καταστροφη του Αστικου Κρατους.
Στην εκφυλισμενη αυτη ψευδημοκρατια και Αριστερομαρξιστικη Χουντα,εχουμε εναν Πρωθυπουργο που δηλωνει οτι δεν ειναι ΔΕΞΙΟΣ!!!
Εχουμε εναν Πρωθυπουργο που τρεχει στα μνημοσυνα των Κομμουνιστων,στην ΓΥΑΡΟ και την ΜΑΚΡΟΝΗΣΟ,να αποδωσει τιμες!
Σε ποιους;Σε αυτους που εσφαζαν 12χρονα παιδακια στον Φενεο και τα πεταγαν στο βαραθρο!
Βασικος συνεργατης του,ο κος Ρουσσοπουλος,προερχεται απο το ΚΚΕ Εσωτερικου. Η κυρια του,τα ιδια! Ο κος Παυλοπουλος που γεμισε την Ελλαδα ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ(!) και συνεχιζει με το ζορι να την γεμιζει τριτοκοσμικους λαθρομεταναστες,προερχεται απο το γραφειο του Τροτσκιστη Ανδρεα Παπανδρεου που με
τις πρωτες σφαλιαρες που εφαγε στην Ασφαλεια του Μανιαδακη,κατεδωσε ολους τους συντροφους του!!!
Να φυγουμε απο τον χωρο των Πολιτικων και να παμε στα ΜΜΕ:Ο κος Μπομπολας του ΜΕΓΑ,κατηγορηθηκε και δικαστηκε πριν 27 χρονια ως πρακτορας της KGB! Επειδη εδω ειναι Μπαλκανια place,αθωωθηκε με το ζορι!
Ο "συντροφος" αυτος-των Βορειων Προαστειων- που παιρνει ολες τις εργολαβιες στα Δημοσια εργα,κατευθυνει την προπαγανδα και την ενορχηστρωνει και την σερβιρει με την πρωην ΚΝΙΤΙΣΣΑ,κυρια ΟΛΓΑ ΤΡΕΜΗ.Η οποια τρεμει στην ιδεα να αναφερει τις λεξεις Ελληνικο Εθνος!
Η πρωην συντροφισσα που ειναι κοκκετα και η πιο καλοντυμενη κυρια της τηλεορασεως!
Αυτα,τα γραφω για τα παιδακια που τα ταιζουν κουτοχορτο και τα κατευθυνουν.Συνεχιζω να ακουω
R.James Dio και Y.MOELMSTEEN και Ζωρζ Πιλαλι και Στελλαρα και Αγγελοπουλο.Και οταν με κουραζουν τα οργια του Νεοελληνικου κρετινισμου,κατεβαζω την FENDER STRATO και την GUILD απο το stand της και την "χαιδευω" γιατι ΑΗΔΙΑΖΩ με ολα αυτα που συμβαινουν και θελω να ξεχαστω.
Αντι να κατευθυνουν τα παιδια σε δημιουργικες καταστασεις,τα σπρωχνουν στην πρεζα και εναντια σε καθε Εθνικη ιδεα.
Ας το δουμε και αλλοιως:ο HENDRIX πεθανε απο την ντρογκα 30 χρονων παιδι.Και η JOPLIN,τα ιδια...
Αλλα,..δεν πηγανε να σπασουνε τα μουτρα κανενος! Ουτε να του γινουνε τσιμπουρι και να του κολλανε την αντεθνικη αφισσα μεσ' την μαπα!!
Δεν καιγανε δημοσια ιδρυματα,δεν εβαζαν τον Αμερικανο φορολογουμενο στη θεση του ΜΑΛΑΚΑ να πληρωνει τα σπασμενα.
Οι πρακτορες των Αριστερων κομματων που κατευθυνουν τα νεαρα παιδια,εχουν πολυ μεγαλο θρασος. Αντι να κλαινε που οδηγησαν εναν νεο παιδι στην περιθωριακη ζωη
και τελικα στην συγκρουση με μπατσους- με αποτελεσμα να χασει την ζωη του-τολμανε και μιλανε!!!
Το τι ειναι Κομμουνισμος,το εμαθα με τους Ερυθρους Χμερ και τα εκατομμυρια κομμενα κεφαλια που σημερα εχουν στην Καμποτζη σε Μουσεια.
Το τι ειναι Αναρχικος,το ξερω οταν μελετουσα ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ και ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ.Απο το ιδιο δεντρο προερχονται και την ιδια αποψη εχουν για την Αστικη Ταξη και πολυ χειροτερη για το Εθνος.
Αλλα ο Μπακουνιν και ο Μαλατεστα,δεν ειχαν Παρθενωνα ουτε ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ της δουλο(Χ)τητικης κοινωνιας της Αρχαιας Ελλαδος.Αυτοι,που ηταν δουλο(χ)τητες,ζουν εμας σημερα ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3000 ΧΡΟΝΙΑ! Εμεις,ειμαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ ακομα και να φτιαξουμε καρφιτσες για να πληρωσουμε το δημοσιο χρεος.
Ειμαστε ανικανοι να εκτιμησουμε το δωρο της Δημοκρατιας και λιγο ακομα και θα φερουμε παλι τα Αρματα Μαχης στους δρομους!
Αποκαλουν Δημοσιο κινδυνο τον Κουγια.Δημοσιος κινδυνος, αποτελουν αυτοι που διαφθειρουν την κοινωνια και τα Ελληνοπουλα.Με ιδεολογιες που εχουν αποτυχει και ειναι
καταδικασμενες στην αποτυχια.
Στην θεση του ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ,θα καλουσα σε δημοσια συζητηση τους Αναρχικους,να μου πουν τι θεση εχουν με τους βαρυποινιτες και με τις φυλακες και αν εχουν
λυση που να την αποδεχεται ο Ελληνικος λαος! Για να τους ξεβρακωσω δημοσια και να μην ξανατολμησουν να μιλησουν,ουτε να ταϊζουν μπαρουφες νεα παιδια.
Αλλα,εχουν βρει ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ και ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ που αδυνατουν να τους αντιμετωπισουν.Και δεν ΘΕΛΟΥΝ να τους αντιμετωπισουν για να συνεχισουν ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ,ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ του δημοσιου χρηματος!
Μια χαρα συνεργαζονται...Κλεινω λεγοντας:Οποιος προσφερει βια,ειναι δικαιο να εισπραξει βια. Πολυ φοβαμαι οτι θα συνεχιστουν οι επιθεσεις σε τμηματα και καποια στιγμη θα υπαρξει και αλλος πυροβολισμος.Και τοτε...
...και τοτε θα αρχισει η προσπάθεια ολοκληρωσης του εγκληματος που σχεδιάστηκε απο τους συγχρονους υπερ-Ατλαντιους (Μπαλφουρ, Κισσιγκερ και παρεουλα του club 1001) επιμελως ενάντια στην φυλη μας. Θα κλεισει (?) ο λογαριασμος που ανοιξε χιλιάδες χρονια πριν. Η μαχη της Αθήνάς εναντια στους "Ατλαντες". Η μαχη των Φωτεινων Ανθρωπων (ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ανω+θρωσκω=βλεπω ΨΗΛΑ) εναντια στους διποδους homo (χομο,χωμάτινους). Μονον αυτη την φορα δεν υπάρχει η Παλλαδα, η Αιγηις, το Γοργωνιο.Οι θεοι (που τρεχουν στους ΟΥΡΑΝΟΥΣ και τους κοιταζουμε, ΠΑΡΑΓΩΓΟ των ρηματων θέω=τρεχω, και θεωμαι=κοιταζω) "δολοφονήθηκαν" εδω και αιωνες απο τα ιερατεια των Ατλάντων. Οι Ατλαντες ομως εχουν αναπτυξει το SDI, το HAARP και ενα σωρο υπεροπλα. Θα ειναι μια παγκόσμια υπερπαραγωγη Χολλυγουντιανου τυπου. Ειμαστε ΠΑΝΤΑ ετοιμοι , ξανα και ξανα, οσους "γυρους" κι αν χρειαστουν οι δολοφονοι μας. Οι δολοφονημένοι θεοι (=η μαζικη ψυχη της φυλης) θα επι-κληθουν και θα αναστηθουν για την Τελικη Μάχη πισω απο την πυλη των Ουρανων...
Καλυτερα μιας ωρας Ελευθερη Ζωη παρα 40 χρονια Υπερ-αντλαντικο Φυστικοβουτυρο.Δεν υπαρχουν στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ πια ουτε αριστεροι, ουτε δεξιοι, ουτε κουκουλοφοροι, ουτε μπατσοι, ουτε αναρχικοι του φραπε...ολα αυτα ειναι ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΑΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ της προηγουμενης ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ που κουβαλαμε οι Νεοελληνες στην ζωη μας ΣΑΝ ΕΝΑ ΒΑΡΙΔΙ. Δεν υπαρχει διέξοδος ανακυκλωνοντας και ενσωματωνοντας βιαια στην καθημερινότητά του ο καθενας μας τις ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ του. ΟΛΑ τα εξουσιαστικα συστήματα/ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ διαφόρων -ισμων,(φασισμοι,κομμουνισμοι,κλπ) εχουν ΗΔΗ καταρρευσει, καταρρεουν, και θα καταρρευσουν ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ. Δεν ειναι δυνατον να ζουμε καθε τρεις και μια σκηνες τηλεοπτικου replay κοινωνικης εως «εμφυλιας» συρραξης την αυγη του 2009.ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ μακελλιο.Τροφοδοτει μονον μια ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που σαν εικονικη,αδυνατει να ΣΥΝ-ΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ τις προκλησεις του ΤΩΡΑ και του ΑΥΡΙΟ.Αδυνατει να συγ-χρονισει και να επαναπροσδιορίσει την κοινωνια μας, τους νεους μας, στο παγκόσμιο χωριο που βιωνουμε. Μονο τροφη στα παγκοσμια δικτυα ενημερωσης ΣΑΝ ακομα ενα <περιφερειακο προαναγγελθεν> επεισόδιο σηριαλ στην περιφέρεια της ΥπερΑτλαντιας Αυτοκρατορίας με εξεγέρσεις <των ντοπιων ινδιανων > και επιβολη τρόμου. Αρα ολα τα ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΘΕΝΤΑ εν Αθηναις ΕΞ-ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ αφ ενος την ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που βιωνει ο καθένας μας ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ και αφετερου σε ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ συγκρουσιακο επιπεδο. Δυστυχως η τρομοκρατια εχει μπολιασει πλεον ολους τους φορεις των –ισμων.Η πολη σκοτεινιασε απο το συννεφο του τρόμου που δημιουργησαν ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ. Τρομος ο εξοστρακισμος της σφαιρας, τρομος η δολοφονια ενος ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΟΣ 15 ΕΤΩΝ,ΤΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ τα επακολουθα. Τρομος και το ξεβράκωμα και ο τρομος της ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ. Καηκε ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και συμβολικα και το ετησιο Δεντρο της Ζωης στο Συνταγμα. Μετα τα ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΑ δεκαπενταχρονα, θελουν μαλλον να στερησουν φετος την Γιορτινη βολτα στο Στολισμενο Δενδρο για να τρομοκρατησουν με το καμμενο και μαυρισμενο σκελετο του και την επόμενη γενια, τα πενταχρονα. Η επιβολη του τρόμου, η τρομο-κρατία απαιτει φιλια και συντεταγμενα ΜΜΕ για την διασπορα του επιθυμητου <κλίματος>στις «πλατιες λαικες μαζες». Παρατηρησα στα ΜΜΕ μια ακομψη και υστερικηΤΡΟΜΟΛΑΓΝΕΙΑ σε επιπεδα μαζικης επιβολής της νεας υπεραντλαντιας ΤΡΟΜΟΘΡΗΣΚΕΙΑΣ στο υποσυνειδητο (shock and awe=δεος,τρομος –κυρηγμα του Μεγιστου Ιερεα της, κ. Donald Rumsfeld)...
Σκοταδια μαυρα στις ψυχες των ανθρωπων φερνει ο τρομος. Σβηνει το ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ και μετατρεπεται σε ΧΩΜΑΤΙΝΟ. Μονον το ΦΩΣ που κρυβεται στο βαθος της ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΨΥΧΗΣ και του ΟΥΡΑΝΟΥ εχει την δυναμη να τρυπησει τα σκοταδια αυτα και να ξαναγεννησει μεσα απο τις σταχτες ενα καινουργιο Δεντρο της Ζωης.....
Προς "καθηγητή-Μυστήριο": "Μη μπάρμπα!!!Μη!!! Όχι άλλη Μαλαπέρδα!!! (whatever that means...). Τα νεύρα μας είναι κρόσια...Μαζέψτε τον κάποιος... Πήρα τέτοιες ανάποδες που προς στιγμήν φαντασιώθηκα ότι το παραπάνω κείμενο έγραψαν ή ο Δρίτσας ή ο Αλαβάνος για ν' αντιστρέψουν το κλίμα...Το μυαλό μου κάνει διάφορα κόλπα για να γλιτώσει το εγκεφαλικό τον τελευταίο μήνα... ΖΗΤΩ Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ (1928-2008)!!!
Εις μνήμην...
Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008 ο Αστέρας Εξαρχείων γιόρταζε τα ογδοντάχρονά του στην πλατεία Εξαρχείων. Το Vox έπαιζε από τις 21:00 την ταινία του Ζυλ Ντασέν :"Η Νύχτα και η Πόλη". Παρακολουθούσα την τελευταία σκηνή, πρέπει να ήταν γύρω στις 23:00 το βράδυ, όταν ξεκίνησε η Τελετή. Δύο εναρκτήρια λακτίσματα την προανήγγειλαν με ευχάριστο και δυσάρεστο τρόπο αντίστοιχα. Το ευχάριστο διήλθε απ' το αισθητήριο όργανο της ακοής. Επρόκειτο για ένα πρωτόγονο, ρυθμικό ύμνο. Ταμπούρλα άρχισαν να χτυπούν. Δεν ξέρω τι ήταν αλλά με συνεπήρε ο ρυθμός. Μ' άρεσε. Ήταν "ξεσηκωτικός"...Αρχαίες φυλές πρέπει να τον είχαν συνθέσει. Συγχρόνως κάποιοι έψελναν στίχους, που, δυστυχώς, δεν έφταναν μ' ευκρίνεια στ' αφτιά μου. Το δυσάρεστο διήλθε απ' το αισθητήριο όργανο της όσφρησης: μυρωδιά καμμένων λάστιχων φλόμωνε τον αέρα. Η συμπαντική ψυχή, το αρχέγονο σύμβολο του Καλού και του Κακού θα γλεντούσαν μαζί για τις επόμενες ώρες. Ποιο θα επικρατούσε; Ίσως και κανένα...Ίσως θα συμπορεύονταν για λίγο..."συνεναιτικά" μια και η βαθύτερη ουσία των Τελετών, και δη των Τελετών Μύησης, από αρχαιοτάτων χρόνων, ήταν αυτή η σιωπηλή συνοδοιπορεία του Καλού και του Κακού...Βγήκα υπνωτισμένος απ' τον κινηματογράφο προσπαθώντας ν' αποκωδικοποιήσω τα τεκταινόμενα. Εκ των υστέρων, αναστοχαζόμενος, αποφάνθηκα ότι θα ήταν χρησιμότερο, αισθητικότερο και, σίγουρα, ευωδέστερο, αν καίγονταν αρωματικά κεριά, λιβάνι, θυμάρι, (ίσως και Χόρτο του Θεού, τολμώ να πω...). Τα μάτια άρχισαν ν' αγγίζουν τα πάντα λαίμαργα...Γεμάτος ο τόπος νιάτα, ΝΙΑΤΑ, "νιάτα", ομορφιά μα και κάμποση στυλάτη επιτήδευση... Στυλάτη Επιτήδευση, Μοδάτα Φρικιά παρασυρμένα, ευεπίφορα στο να είναι ψηφοφόροι κάποιου Τσίπρα, ενδεχομένως... Party Animals λόγω συρμού και κεκτημένης ταχύτητας, μπογιατισμένα μάτια, Πανάκριβες Κινούμενες Κιλότες και Γαλλικά Μανικιούρς πληρωμένα απ' το Υστέρημα ή το Πλεόνασμα του Τίποτα...Γαλλικά Φιλιά που ποζάρουν, γιατί δεν πρόλαβε να τα "πεθάνει" το ερωτικό πάθος... Και κάποια υποκίτρινα παιδιά σε αναμονή κάποιου θαύματος, που έδειχναν αρκετά μόνα...Πλανόδιος μικροπωλητής έψηνε σουβλάκια...Μαύρες αφίσσες με το Αστέρι, τις χρονολογίες 1928-2008...Σκέφτηκα: "1928 Αυτοκτόνησε ο μέγας Αναρχικός Ποιητής Καρυωτάκης", κι έτσι μπόρεσα να σταθώ λίγο ακόμα σαν Κινέζος Τουρίστας στη σεμνή τελετή...Καποιοι άνθρωποι έδειχναν να μου μοιάζουν για λίγο καθώς τα χέρια τους ξεκουράζονταν ανήμπορα στο πλάι του κορμού τους, παρατημένα...Άρχισαν να καίνε πάλι λάστιχα...Όταν υποφέρω μου πέφτει το ζάχαρο...Πλατσουρίζω με τα μπρατσάκια μου στο Πικρό του κόσμου...Μπήκα στο ζαχαροπλαστείο...Έφαγα κάτι γλυκό...Πήρα δύναμη, πριν εμπιστευθώ ξανά τις βεβαιότητές μου στους ήσυχους δρόμους της Επιστροφής...
http://video.google.com/videoplay?docid=-6563630790789702173&hl=el
Με κατάπληξη ακούσαμε το δικηγόρο Ντάλτα να λέει στο Δελτίο του Antenna των 20:00 ότι το υπερασπιστικό υπόμνημα το υπαγόρευσε ο κατηγορούμενος στον Κούγια...(!!!) Ο Κούγιας "Μοντελοπνίχτης", Ο Κούγιας "Στενογράφος" κατά το :"Σαράφης στα Τρίκαλα", "Σαράφης στην Αθήνα"...Εύγε...
Το ότι ο Αλαβάνος αρέσει στα τσικό (chicco),πέντε με 13 χρονών είναι πασίγνωστο...Εμείς τι φταιμε και τον ακούμε να παρομοιάζει το νεκρό με τον παπαφλέσσα ή τον Αθανάσιο Διάκο.....Μικρές σκέψεις μικρών ανθρώπων
Εδώ ο κόσμος χάνεται και το μουνί χτενίζεται...Δώστε άδεια κυήσεως στη γνωστή Μανίνα της Αθηναϊκής Φωνής...Εγκυμουνί...Έλεος πια με τις Σμυρνιές πουτάνες...
Ο Αλαβάνος μου θύμισε, αυτές τις άγριες ημέρες, τη γνωστή λαϊκή ρήση: "Θέλει η Πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει...". Η στάση Αλαβάνου είναι λίγο πολύ αναμενόμενη, το δράμα είναι ορισμένοι πνευματικοί, λεγόμενοι, άνθρωποι και μάλιστα καλλιτέχνες, όπως, για παράδειγμα, η Ιωάννα Καρυστιάννη, συγγραφέας, σύζυγος του σκηνοθέτη Παντελή Βούλγαρη. Με είχε συγκινήσει με το σπουδαίο βιβλίο της:"Ο Άγιος της Μοναξιάς", πριν από χρόνια...Πριν από λίγες μέρες την άκουσα να λέει στο ραδιόφωνο του Μελωδία και στον Οδυσσέα Ιωάννου τα εξής:"Ας αναρωτηθούν όσοι νέοι δεν είναι στους δρόμους να σπάνε και να καίνε το λόγο για τον οποίο τους συμβαίνει αυτό..." (!!!) Πέραν του ότι το ρηθέν είναι ποινικό αδίκημα, ορισμένοι έχουν ξεφύγει εντελώς επιθυμώντας σφοδρά την αναβίωση των Δεκεμβριανών του 1944...Αναρρωτήθηκαν ποτέ σοβαρά αν, ανάμεσά τους ζουν ελευθερόφρονες, που δεν επιθυμούν να γίνουν πιόνια σε μια διεθνή σκακιέρα εξελίξεων; Πιόνια στα χέρια μεγαλομασόνων της διεθνούς και ντόπιας Νέας Τάξης Πραγμάτων; Τα γεγονότα εξελίχθηκαν σαν Αλγευρική εξίσωση. Αθήνα-Ινδίες-Πακιστάν, μια ώρα δρόμος...Τρεις εβδομάδες πριν έκρηξη στις φυλακές...Εμένα δεν με πείθει ο πιο πλούσιος έλληνας πολιτικός και το πνευματικό του εξώγαμο της "Tsipras & Tsipras constructions"...Επικίνδυνοι άνθρωποι σε θέσεις ευθύνης...
http://www.youtube.com/watch?v=gHHBGfVhqI0&feature=related
NO COMMENT...
http://www.youtube.com/watch?v=xKB-Ek6vBp4&feature=channel
Οι ελευθεροφρονες δεν επιτρεπονται πλεον και θα αποσυρθουν απο την κυκλοφορια οσωνουπω. Θα αντικατασταθουν με λιγοτερο τοξικους πολιτες, αναμενονται παραλαβες σε νεα τσιπακια και κοκτειλ ψεκασμων μετα τις γιορτες. Χρονια πολλα, η Νεα Ταξη της γειτονιας σας...
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ..ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΟΝ Ο ΠΑΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ Π....ΤΣΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΥΝΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ.. ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΙΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΜΠΑΤΣΟ ΚΑΙ ΚΑΔΟΥΣ.. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.....
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ Ο ΠΑΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΜΠΑΤΣΟ ΠΟΥ ΣΚΩΤΩΣΕ ΤΟ ΑΛΕΞ ....ΟΥ ΟΥ ΡΕ ΚΟΛΟΒΑΖΕΛΟΙ ....
Υποβολή νέου σχολίου