05 Σεπτεμβρίου 2019

Eπώνυμες ελληνίδες αποκαλύπτουν τα μυστικά της σιλουέτας τους!

Μικρά μυστικά και καθημερινές συνήθειες που χτίζουν αξιοθαυμαστα κορμιά.
Μικρά μυστικά και καθημερινές συνήθειες που χτίζουν αξιοθαυμαστα κορμιά.

H Mαρίνα Βερνίκου, η Βίκυ Καγιά και η Ελένη Φουρέιρα  έχουν αδιαμφισβήτητα κορμιά αξιοζήλευτα. Αυτό βέβαια για να το κατορθώσουν έχουν προσπαθήσει αρκετά, και αποκάλυψαν στο περιοδικό YouWeekly πώς τα κατάφεραν.

Μαρίνα Βερνίκου


Η Μαρίνα Βερνίκου για πρωινό επιλέγει ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού και δημητριακά ολικής άλεσης. Όσον αφορά το δεκατιανό τρώει δύο πολύσπορα κριτσίνια και ένα φρούτο της επιλογής της. Το μεσημεριανό της περιλαμβάνει μία μακαρονάδα με φρέσκια ντομάτα και ένα κομμάτι τυρί. Αν πεινάσει επιλέγει ξηρούς καρπούς  ή αποξηραμένα φρούτα. Το βραδινό της φροντίζει να είναι πιο light από τα υπόλοιπα γεύματα. Συνήθως περιλαμβάνει κοτόπουλο μαγειρεμένο στον ατμό με λαχανικά.

Βίκυ Καγιά


Η Βίκυ Καγιά δεν είναι υπέρ της εξαντλητικής δίαιτας αλλά προσπαθεί να τρώει κάθε τρεις ώρες φρούτα και λαχανικά. Η παρουσιάστρια μετράει πιο πολύ τις θερμίδες που καταναλώνει. Φροντίζει τα γεύματά της να μην ξεπερνούν τις 400 θερμίδες, τα σνακς τις 100 και τα γλυκά τις 50. Έτσι το σύνολο που καταναλώνει είναι περίπου 1.450 θερμίδες.

Ελένη Φουρέιρα


Η Ελένη Φουρέιρα κάνει τους πάντες να παραμιλούν αντικρίζοντας το καλλίγραμμο κορμί της. Η τραγουδίστρια με ύψος 1.70 είναι 51 κιλά και φροντίζει να καταναλώνει μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα. Αυτό που αποφεύγει είναι τα γλυκά, τα λιπαρά, τα fast food και τις τηγανιτές πατάτες.

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου


Κάποια έξυπνα τρικ για το βραδινό της αποκάλυψε και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου η οποία τους τελευταίους μήνες έχει κατορθώσει να χάσει αρκετά κιλά. Για πρωινό επιλέγει μία κούπα γάλα με μία κουταλιά μέλι, γιαούρτι με φρούτο, μία φρυγανιά με μέλι ή μία ομελέτα. Το μεσημέρι τρώει λευκό ψάρι ή στήθος κοτόπουλο. Το βραδινό της προσπαθεί να το απολαμβάνει πριν τις 21:00 και σε αυτό περιλαμβάνεται μία πράσινη σαλάτα, έναν ντάκο που αντί τυριού επιλέγει γιαούρτι ή κόκκινο κρέας ή λευκό ψάρι με σαλάτα.

Ειρήνη Καζαριάν


Ένα μενού πλούσιο σε πρωτεΐνες επιλέγει η Ειρήνη Καζαριάν. Το πρωινό της είναι ελαφρύ και περιλαμβάνει έναν χυμό πορτοκάλι και μία μπανάνα, δεκατιανό ένα φρούτο εποχής, και μεσημεριανό ψάρι βραστό με βραστά λαχανικά. Το απόγευμα απολαμβάνει ένα γιαούρτι με μέλι και μία χούφτα ξηρούς καρπούς ενώ στο βραδινό της συμπεριλαμβάνεται ντάκος με ντομάτα τριμμένη και φέτα.