03 Σεπτεμβρίου 2020

Mασάζ προσώπου μόνοι σας στο σπίτι - Καθημερινή προσιτή αντιγήρανση

Είναι αλήθεια ότι στην καθημερινότητά μας δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τo πιεσμένο εργασιακό μας πρόγραμμα, τις ανησυχίες, την κόπωση και το άγχος που αναμφισβήτητα προσθέτουν χρόνια στο πρόσωπό μας. Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε, είναι να βεβαιωθούμε ότι όλα αυτά δεν γίνονται ορατά στο πρόσωπο με απλές, γρήγορες και εύκολες τεχνικές που απαλύνουν και τονώνουν το δέρμα.
Είναι αλήθεια ότι στην καθημερινότητά μας δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τo πιεσμένο εργασιακό μας πρόγραμμα, τις ανησυχίες, την κόπωση και το άγχος που αναμφισβήτητα προσθέτουν χρόνια στο πρόσωπό μας. Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε, είναι να βεβαιωθούμε ότι όλα αυτά δεν γίνονται ορατά στο πρόσωπο με απλές, γρήγορες και εύκολες τεχνικές που απαλύνουν και τονώνουν το δέρμα.

Το μασάζ προσώπου είναι μια αποτελεσματική αντιγηραντική και καταπραϋντική διαδικασία που αυξάνει την κυκλοφορία στον ιστό του προσώπου, με αποτέλεσμα το δέρμα να είναι πιο φωτεινό και νεανικό. Βοηθά στην άνοδο και τόνωση του δέρματος, μειώνει το πρήξιμο και εξομαλύνει τις λεπτές γραμμές.

 

Τι γίνεται όμως εάν δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για να επισκεφθούμε ένα Spa συχνά; Το self face massage αποτελεί μια εναλλακτική επιλογή και το όπλο που διαθέτουμε ενάντια στην κούραση που συσσωρεύεται στο πρόσωπό μας καθημερινά. Το μασάζ προσώπου χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς και προσφέρει μια ξεκούραστη και φρέσκια όψη στην επιδερμίδα ταυτόχρονα με μια γαλήνια διάθεση.

 

Ένα ολιγόλεπτο μασάζ με πρόσωπο το βράδυ πριν από τον ύπνο είναι το πιο εύκολο, ασφαλέστερο και οικονομικότερο όπλο για την καταπολέμηση της γήρανσης. Δοκιμάστε ένα μασάζ προσώπου 5-10 λεπτά κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε και δείτε τα αποτελέσματα!

 

Κινήσεις μασάζ

1. Καθαρίστε προσεκτικά το πρόσωπό σας.

2. Εφαρμόστε ένα ελαφρύ στρώμα λαδιού για πρόσωπο με τα ακροδάχτυλά σας χρησιμοποιώντας μια ευρεία κυκλική κίνηση.

3. Μασάζ στο μέτωπο. Χρησιμοποιώντας τις άκρες των δακτύλων κάντε μασάζ και στις δυο πλευρές του μετώπου ταυτόχρονα από το κέντρο προς τα έξω και πάνω.

4. Μασάζ στη γραμμή των φρυδιών. Χρησιμοποιώντας τα μεσαία δάχτυλά σας, κάντε μασάζ τη γραμμή των φρυδιών με μια κυκλική κίνηση με κατεύθυνση από την αρχή (βάση) των φρυδιών προς την εξωτερική άκρη και επιστρέφει απαλά κάτω από τα μάτια.

5. Εφαρμόστε πίεση στα σημεία πίεσης κάτω από την αρχή των οστών των φρυδιών και μετρήστε μέχρι το τρία. Στη συνέχεια πιέστε στους κροτάφους και κάντε το ίδιο.

6. Μασάζ στην περιοχή των ματιών. Χρησιμοποιώντας τις άκρες των δεικτών κάντε μασάζ απαλά την περιοχή που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα μάτια, κάτω από τους κροτάφους με μικρές κυκλικές κινήσεις ή σχηματίζοντας τον αριθμό 8.

7. Μασάζ στις πλευρές του προσώπου. Χρησιμοποιώντας ευρείες κυκλικές κινήσεις κάντε μασάζ κατά μήκος των πλευρών της γνάθου, από τις γωνίες του στόματος και το πηγούνι, ωθήστε το δέρμα επάνω και έπειτα προς τα έξω.

 

Χρήσιμες Συμβουλές

- Πάντα να ασκείστε πίεση προς τα πάνω για να βοηθήσετε στην ανύψωση του δέρματος, ποτέ προς τα κάτω.

- Διαλέξτε ένα λάδι προσώπου ανάλογα με τον τύπο του δέρματός σας και τις ανάγκες του. Πολύ συχνά αναρωτιόμαστε εάν το λάδι προσώπου επιβαρύνει μια λιπαρή επιδερμίδα. Η απάντηση είναι πως όχι. Εξειδικευμένα λάδια προσώπου μπορούν να εφαρμοστούν και σε λιπαρές επιδερμίδες χωρίς καμία παρενέργεια. Εάν επιθυμείτε μια ελαφρύτερη υφή, αναμείξτε λίγες σταγόνες από το λάδι προσώπου με serum ή toner και μην το χρησιμοποιήσετε αυτούσιο ενώ για έντονη θρέψη του δέρματος, αναμείξτε το λάδι με κρέμα προσώπου ή συνδυάστε το με μάσκα προσώπου, όπως μπορείτε να δείτε πιο κάτω.

- Να επισκέφτεστε ένα Spa όσο συχνά μπορείτε ώστε να απολαμβάνετε την αίσθηση ενός επαγγελματικού μασάζ προσώπου και να προσφέρετε στο δέρμα σας ολοκληρωμένη φροντίδα: καθαριστικές, τονωτικές, αναπλαστικές και βαθιά ενυδατικές θεραπείες είναι απαραίτητες για το δέρμα μας όπως το φαγητό για το σώμα μας.

 

πηγή