13 Ιανουαρίου 2022

30 λεπτά διατάσεις τη μέρα για να γίνεις ένας άλλος άνθρωπος σε μόλις 1 μήνα

Μια youtuber αποφάσισε να ακολουθήσει για ένα μήνα, το πρόγραμμα διατάσεων αθλητών της ενόργανης. Τα αποτελέσματα; Εκπληκτικά.
Μια youtuber αποφάσισε να ακολουθήσει για ένα μήνα, το πρόγραμμα διατάσεων αθλητών της ενόργανης. Τα αποτελέσματα; Εκπληκτικά.

Άσχετα με το τι έχει επιλέξει ο κάθε ένας από εμάς για επάγγελμα και τρόπο ζωής, το γεγονός είναι ότι γεννηθήκαμε ικανοί για κίνηση. Την ικανότητα αυτή όμως, όπως και το κάθε τι, πρέπει να το καλλιεργούμε, να το συντηρούμε, ούτως ώστε να μπορεί να συνεχίζεται απροβλημάτιστα. Οι μύες είναι εργαλεία επάνω μας. Θέλουν συντήρηση, καύσιμα και προσοχή. Θέλουν άσκηση για να συνεχίσουν να διατηρούν τη δύναμη και την ελαστικότητα που πρέπει να έχουν, πράγματα στα οποία η καθιστική ζωή, δυστυχώς δε βοηθάει. Ας σκεφτούμε πόσο δύσκολο είναι να σηκωθούμε από το κρεβάτι το πρωί, όταν η κάθε κίνηση, θυμίζει ρομπότ στον ‘’Πόλεμο Των Άστρων’’ της πρώτης γενιάς. Όλα είναι ‘’τσίτα΄΄, η ελαστικότητα είναι άγνωστη λέξη και η μέρα που απλώνεται μπροστά, μόνο με βουνό μοιάζει.

Το ίδιο πράγμα σκέφτηκε και η Youtuber Keltie O’Conner η οποία προχώρησε το συλλογισμό ένα βήμα παρακάτω. Ασκούμαστε πολλοί, με όποιο τρόπο έχουμε καταλήξει ότι μας ταιριάζει και σπάνια δίνουμε σημασία στην απαραίτητη ευλυγισία. Οι διατάσεις, βασικό κομμάτι της κάθε προπόνησης, συχνά αντιμετωπίζονται σαν κάτι περιττό. Λάθος τεράστιο. Οι διατάσεις είναι αυτές που θα μας δώσουν μεγαλύτερη άνεση στην προπόνηση, μεγαλύτερο εύρος κινήσεων, άρα πιο ολοκληρωμένη εκγύμναση και φυσικά, θα μας προστατεύσουν από τραυματισμούς, έχοντας χαρίσει στους μύες την ελαστικότητα που χρειάζονται. Και για να αποδείξει στον εαυτό της, αλλά και σε όλους εμάς, τη χρησιμότητά τους, η Keltie αποφάσισε να ακολουθήσει για ένα μήνα των πρόγραμμα διατάσεων αθλητών της ενόργανης.

Για ένα μήνα, αφιέρωνε σε διατάσεις 30 λεπτά της ώρας, στις 6 από τις 7 μέρες. Την έβδομη, χρησιμοποιούσε ένα foam roller για 15 λεπτά, απομακρύνοντας τους ‘’κόμπους’’ και τα σημεία έντασης από το σώμα της.

Στα μέσα του μήνα, έκπληκτη παρατήρησε πόσο πιο εύκολη ήταν η κίνησή της, σε ό,τι και αν έκανε μέσα στη μέρα και για πόσες κινήσεις είναι ικανό το ανθρώπινο σώμα. Όταν πια ολοκλήρωσε το στόχο της, ήταν σίγουρη για το πόσο απαραίτητες είναι οι διατάσεις, ακόμα και αν δεν ακολουθούν κάποια προηγούμενη άσκηση. Το γεγονός ότι τα αποτελέσματα είναι πιο δύσκολα μετρήσιμα, μας οδηγεί στο να τις παραβλέψουμε, στο βίντεο όμως που ακολουθεί, καταλαβαίνεις πόσο λάθος είναι κάτι τέτοιο.