Η ήπια συστηματική σωματική δραστηριότητα προστατεύει από ιογενείς λοιμώξεις
FITNESS-HEALTH

Koρωνοιός | Σημαντικές οδηγίες για άσκηση στο σπίτ...

Σίγουρα όλοι μας έχουν διαβάσει τις έρευνες που αποδεικνύουν πως ακόμα και η ελάχιστη άσκηση βοηθάει στην μακροζωία. Αυξάνει το προσδόκιμο ζωής των ηλικιωμένων. Τώρα, νέα μελέτη δείχνει πως η έντονη άσκηση μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής των γυναικών. Μειώνει τον κίνδυνο να πεθάνουν από καρδιακή νόσο ή άλλα αίτια.
FITNESS-HEALTH

Μακροζωία | Αυτός ο τύπος γυμναστικής χαρίζει χρόν...

Ο αιώνιος εχθρός του γυναικείου σώματος, η αντιαισθητική όψη του φλοιού πορτοκαλιού, μπορεί να αντιμετωπιστεί με φυσικούς τρόπους...-Από τη Μadame de Coco
FITNESS-HEALTH

Κυτταρίτιδα | 4 ιδανικοί τρόποι αντιμετώπισης του ...

Τα λεπτά, σφιχτά πόδια είναι μάλλον το όνειρο κάθε γυναίκας. Ωστόσο οι μηροί και οι γλουτοί αποτελούν αποθήκες λίπους και έτσι τα πόδια σου μπορούν εύκολα να φαίνονται αγύμναστα. Οι μηροί συγκεκριμένα θεωρούνται από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματος για να γυμνάσεις.
FITNESS-HEALTH

Πως να αποκτήσεις σφιχτούς μηρούς!...

Η παραμονή στο σπίτι δε χρειάζεται να συνδέεται με πολύ φαγητό και αποχή από την άσκηση. Αντίθετα, υπάρχουν πολλές ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις ακόμα και από το σπίτι σου, χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό. Έτσι, η αδράνεια δεν είναι μονόδρομος! Με ένα συνδυασμό ασκήσεων για όλο το σώμα μπορείς να διατηρήσεις τη φόρμα σου.
FITNESS-HEALTH

5 Αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι!...

Load More