Είναι σίγουρο ότι το περπάτημα αποτελεί την καλύτερη άσκηση για την υγεία ιδιαίτερα όταν αυτή γίνεται τακτικά.Το περπάτημα ξεχωρίζει σαν άσκηση για τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία ενώ ταυτόχρονα βοηθά τον οργανισμό να χάσει βάρος και να απαλλαγεί από το στρες. Επιπλέον είναι η πλέον οικονομική άσκηση καθώς το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια…
FITNESS-HEALTH

Αυτό θα συμβεί στο σώμα σου αν περπατάς κάθε μέρα ...

Εάν ακολουθείτε τη δίαιτα Κέτο (keto)με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και υψηλή σε λιπαρά, ίσως αναρωτιέστε τι μπορείτε να πίνετε εκτός από νερό.
FITNESS-HEALTH

Τι να πίνεις αν θες να κάνεις δίαιτα Keto...

Δίαιτες: όσο λιγότερους κανόνες έχουν τόσο ευκολότερες είναι. Αυτός είναι ο λόγος που η δίαιτα 16: 8, όπου κάνει κανείς νηστεία για 16 ώρες μέσα στη μέρα, έχει τεράστια απήχηση. Αυτός ήταν και ο λόγος που η δίαιτα 5:2, ήταν τόσο δημοφιλής το 2013. Το μόνο που είχε κανείς να κάνει ήταν να καταναλώνει 500 θερμίδες 2 φορές την εβδομάδα και τις υπόλοιπες μέρες να τρώει κανονικά.
FITNESS-HEALTH

Aυτή είναι η ευκολότερη δίαιτα που υπάρχει...

Κι όμως! Υπάρχει κάτι παράδοξο με την γυμναστική. Ενώ γιατροί από ολόκληρο τον κόσμο μας λένε καθημερινά να ασκούμαστε υπάρχει τρόπος η γυμναστική να αυξήσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου. Πότε; όταν γίνεται στο πλαίσιο της δουλειάς του.
FITNESS-HEALTH

Γυμναστική | Πότε αυξάνει τον κίνδυνο πρόωρου θανά...

Συχνά χάνουμε γεύματα επειδή είμαστε απασχολημένοι ή προσπαθούμε να χάσουμε βάρος. Αλλά ο τρόπος που θα τα παρακάμψουμε και η ποσότητα που θα φάμε στο επόμενο γεύμα, μπορεί να επηρεάσει τη γενικότερη υγεία μας.
FITNESS-HEALTH

Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν παραλείπουμε γεύματ...

Load More