16 Μαΐου 2021

Elizabeth Harty | Έχασε 7 κιλά τρώγοντας κάθε μέρα αυτό το πρωινό!

Σας ενδιαφέρει;
Σας ενδιαφέρει;

 Η πρώην αθλήτρια Elizabeth Harty, όμως, τα κατάφερε χωρίς ιδιαίτερο κόπο, αλλά με πειθαρχία και θέληση να επιστρέψει στο φυσιολογικό της βάρος και να ξεφορτωθεί τα κιλά που έβαλε ύστερα από έναν σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο που την οδήγησε στο χειρουργείο. 

«Η ανάρρωση ήταν δύσκολη για μένα. Μου πήρε έναν χρόνο και όταν μπορούσα να αθληθώ, αισθανόμουν ότι η εγχείρηση άλλαξε το σώμα μου», λέει η ίδια, ενώ παραδέχεται πως ζήτησε τη βοήθεια ειδικού για να επιστρέψει στα κιλά της. Όταν ξεκίνησε την προσπάθεια ήταν στα 61 κιλά. 

Ο διατροφολόγος Dr. Jason Miller, στάθηκε στο πλευρό της καθ’ όλη τη διάρκεια της προσπάθειάς της.

Όπως η ίδια αποκαλύπτει, το πιο δύσκολο μέρος ήταν το πρωινό γεύμα, το οποίο επί 12 εβδομάδες ήταν ακριβώς το ίδιο.

Το βασικό της πρόγραμμα είχε ως εξής:

  • 3:50 π.μ -  Smoothie με σκόνη πρωτεΐνης, σοκολάτα, blueberries, φράουλες και νερό 
  • 7:30 π.μ. -  Βρώμη με πρωτεΐνη και φυστικοβούτυρο ή μπέργκερ γαλοπούλας, πράσινα φασόλια και γλυκοπατάτες
  • 11:30 π.μ. - Μπέργκερ γαλοπούλας με λαχανικά ή πράσινα φασόλια, σπαράγγια, μπρόκολο και λάχανο. Bonus: Γυμναστική
  • 3:30 μ.μ. - Κοτόπουλο ή μπριζόλα με λαχανικά και ρύζι. Bonus: Κολύμπι
  • 7:30 μ.μ. - Κοτόπουλο ή μπριζόλα με λαχανικά και ρύζι. Εναλλακτικά, σολομός ή χτένι
  • 9:00 μ.μ - Πρωτεΐνη με νερό λίγο πριν τον ύπνο

«Στο δεύτερο μισό των 12 εβδομάδων, έβαλα και φρούτα στη διατροφή μου», δηλώνει, τονίζοντας πως γυμναζόταν τακτικά τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα επιδιώκοντας να καίει τουλάχιστον 650  θερμίδες την ώρα.

Επιπλέον, κολυμπούσε 2 ώρες κάθε εβδομάδα, καίγοντας 400 – 600 θερμίδες ανά 60 λεπτά.

Από τα 61 έπεσε στα 54...