EVE

Ο Κουρκουμάς - κουρκούμη ή κιτρινόριζα για όλους όσους έχουν ασχοληθεί εκτενώς με το κομμάτι της υγιεινής διατροφής, είναι γνωστός για τα αναρίθμητα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό. Σήμερα θα γνωρίσουμε καλύτερα αυτό το μοναδικό μπαχαρικό το οποίο εντάσσοντας το στη διατροφή σας θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα.
FOOD

Κουρκουμάς | Δες τι θα συμβεί στον οργανισμό σου ...

Με μόλις 19 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας, η πάπρικα προσθέτει μόνο μια αμελητέα ποσότητα στην ημερήσια πρόσληψη θερμίδων σας, αλλά έχει είναι γεμάτη με θρεπτικά συστατικά.
FOOD

Βάζετε πάπρικα στο φαγητό; Δείτε τι κάνει στην υγε...

Είτε θέλετε να το ψήσετε ολόκληρο, είτε να το βάλετε ως βασικό συστατικό σε μια σούπα, είτε να το πιείτε ως χυμό, αυτό το λαχανικό έχει μόνο οφέλη για την υγεία σας, αφού είναι χαμηλό σε λιπαρά, πλούσιο σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά και γεμάτο με ισχυρά αντιοξειδωτικά.
FOOD

Υπέρταση, διαβήτης, άνοια και δυσκοιλιότητα μειώνο...

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για μια υγιεινή διατροφή. Αυτό το μακροθρεπτικό συστατικό αποτελεί το κύριο συστατικό των κυττάρων μας και παρέχει τα απαραίτητα αμινοξέα που διατηρούν το σώμα μας σε λειτουργία.
FOOD

Αν νιώσετε αυτά τότε δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη...

Εάν θέλετε να χάσετε γρήγορα βάρος ενώ ταυτόχρονα προάγετε την υγεία της καρδιάς, μπορεί να τύχει να ακούσετε για την τριήμερη Δίαιτα της Καρδιάς.
FOOD

Η Δίαιτα της Καρδιάς των 3 ημερών | Χάνεις έως και...

Load More