13 Ιανουαρίου 2020

Πρωινό | Αυτές είναι οι 5 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε

Όταν οι παλαιότεροι έλεγαν πως το πρωινό είναι ο βασιλιάς των γευμάτων κάτι ήξεραν. Είχαν δίκιο. Είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια για όλη την ημέρα κι εκείνο που θα καθορίσει και τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας. Υπάρχουν όμως ορισμένες τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε να βάζουμε στο πρωινό μας. Ποιες είναι αυτές.
Όταν οι παλαιότεροι έλεγαν πως το πρωινό είναι ο βασιλιάς των γευμάτων κάτι ήξεραν. Είχαν δίκιο. Είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια για όλη την ημέρα κι εκείνο που θα καθορίσει και τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας. Υπάρχουν όμως ορισμένες τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε να βάζουμε στο πρωινό μας. Ποιες είναι αυτές.

Τι να αποφεύγετε στο πρωινό μας

Μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικα

Τα επεξεργασμένα κρέατα έχουν νιτρικά άλατα που έχουν συνδεθεί επιστημονικά με τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Το αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο δημοσίευσε μια λίστα από τα κορυφαία δέκα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου. Το να αποφεύγει κανείς τα νιτρικά άλατα είναι το #1 ένα από αυτά.

Ζαχαρούχα δημητριακά

Μερικά δημητριακά είναι γεμάτα από υδατάνθρακες και ζάχαρη. Όταν τα τρώτε, το σάκχαρο στο αίμα σας ανεβαίνει γρήγορα και στη συνέχεια πέφτει απότομα. Αν δεν θέλετε να “καταρρεύσετε” απότομα από ενέργεια στην διάρκεια της ημέρας και άρα να “αναγκαστείτε” να φάτε κάποιο ανθυγιεινό σνακ, είναι καλύτερο να αποφεύγετε τα ζαχαρούχα δημητριακά το πρωί. Αντ’ αυτού, επιλέξτε δημητριακά με υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μια καλή ιδέα είναι να προσθέσετε τριμμένο λιναρόσπορο, ή καρύδια για περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Έτοιμα γλυκά και ντόνατς

Αυτά παρασκευάζονται με επεξεργασμένο λευκό αλεύρι και περιέχουν και πάρα πολύ ζάχαρη. Η ζάχαρη είναι ο χειρότερος τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, διότι οδηγεί σε ταχεία αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Αυτό σημαίνει ότι θα πεινάσετε ξανά νωρίτερα από το κανονικό και θα αυξήσετε τις πιθανότητές σας για υψηλό σάκχαρο του αίματος, παχυσαρκία και διαβήτη.

Όχι γιαούρτια με γλυκαντικές ουσίες στο πρωινό μας

Ακόμα και τα τύπου “light” γιαούρτια, τα οποία έχουν λίγες θερμίδες, είναι συνήθως γεμάτα με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες και άλλα χημικά προϊόντα. Προτιμήστε απλό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Μάφινς (κέικ)

Είναι στην κορυφή της λίστας των πιο θερμιδικών τροφών για πρωινό. Περιέχουν ακριβώς ό,τι δεν χρειάζεστε στο πρωινό σας: επεξεργασμένο λευκό αλεύρι, λάδι, ή βούτυρο και πολλή ζάχαρη.

Πηγή: http://www.healthline.com

via healthview.gr