19 Δεκεμβρίου 2020

Ύπνος | Οι δυο καλύτερες στάσεις εάν σας πονάει η μέση

Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος για την σωστή λειτουργεία του οργανισμού μας και του μυαλού μας. Πολλοί όμως ταλαιπωρούνται από πόνους στη μέση. Για αυτούς, ακόμα και ο ύπνος είναι δύσκολος.
Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος για την σωστή λειτουργεία του οργανισμού μας και του μυαλού μας. Πολλοί όμως ταλαιπωρούνται από πόνους στη μέση. Για αυτούς, ακόμα και ο ύπνος είναι δύσκολος.

Δεδομένου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι μένουν για πολλές ώρες ακίνητοι ενώ κοιμούνται, είναι σημαντικό η στάση του ύπνου να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο επιβαρυντική για τη σπονδυλική στήλη και δη για τη μέση.

Ο ύπνος με πόνο στη μέση

Αν αντιμετωπίζετε κι εσείς πόνους στη μέση, βασικός σας στόχος στον ύπνο πρέπει να είναι να διατηρείτε τη σπονδυλική σας στήλη σε ουδέτερη θέση. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε με δύο τρόπους:

1. Στο πλάι, με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα

2. Ανάσκελα, με ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα
Φροντίστε επίσης το μαξιλάρι σας να παρέχει επαρκή υποστήριξη στον αυχένα ώστε να μειώσετε ακόμη περισσότερο την καταπόνηση της σπονδυλικής στήλης κατά τη διάρκεια του ύπνου.



Πηγή: www.prevention.com